Portál na českém internetu o neslyšících, nedoslýchavých a jejich přátelích nejen pro neslyšící, nedoslýchavé a jejich přátele
 

  Jméno:   Heslo:  
 
 
 

Diskusní fóra

Život...
Minulý týden jsem byla u lékaře a pak jsem šla přes náměstí, ale bylo mi strašné vedro, tak jsem si chvíli musela sednout a za chvíli tam přišla nějaká paní se slepým klukem(cca 16 let), posadila ho na lavečku a šla nakoupit do obchodu a já si po chvíli všimla, že tomu klukovi tečou slzy a v tu chvíli jsem se neskutečně zastyděla, bylo mi ho moc líto a říkala jsem si, že na tom jsem pořád dobře (mám praktickou hluchotu). Skutečně ... pořád můžu být ráda, že "jen" neslyším. Vážně je podle mě horší, když člověk nevidí, je na vozíčku a nebo má takovou nemoc, že se denně musí cpát miliony prášky.

S pozdravem :-)

Datum: 19.6.2012   
Autor: Limau   
Kategorie: Ostatní   
celkem odpovědí: 41
výpis podle času   strom příspěvků  
  • Re: Život...
    Limau: Věř, že ten nevidomý kluk by s tebou neměnil. Slepý je uctíván, hluchý je posmíván - to kdysi velmi moudrý prof. Dr. řekl. Už nevím který.
    Víš, slepota neodděluje od informací a lidí.
    My musíme info pracně sbírat, a neznalost českého jazyka, slovní zasoby a gramatiky to ztěžuje. A tím se lidem jevíme jako těžko chápaví, nevzdělaní, a kdysi i nevzdělávatelní. Je to pořád u lidí zakořeněno. To nás (někdy, některé) žene do ústraní. Zvláště ty co jsou jen na ZJ a s češtinou se nepopasovali nebo ke sl. vadě mají kombinovanou vadu. 
    Smiř se se sl. vadou, kterou máš a pracuj nadále na sobě. Občas si poplač, ale oči nevyplač. Pracuj na sobě. Celý život. Jistě jsou tví rodiče pyšní, kam až tě v životě dovedli a co ti dali, a jak ses k tomu postavila, vzdorovala, a je to taky jaksi obohatilo. Ale o tom nemluví. :-)
    Datum: 19.6.2012   
    Autor: paprsek   
    • Re: Život...
      Ž by byl slepý uctíván velmi pochybuju. Chodí na stejnou školu jako já a vidím jak se mu ostatní posmívají a pomlouvají ho. Kdežto já ještě nezažila nějaký posměch nebo tak.
      Datum: 25.6.2012   
      Autor: Limau   
      • Re: Život...
        Máš pravdu. Rčení říká, že slepý je litován, hluchý posmíván. Ale ono je to individuální. Pravda však je, že děti a ovšem i spousta dospělých umí být krutí a k posměchům si vybírají takové jedince, u kterých vědí, že je raní.

        Ty jsi asi silná osobnost , k níž si jen tak někdo nedovolí.

        Datum: 25.6.2012   
        Autor: Sissy   
        • Re: Život...
          Sissy: i já byla v dětství posmívána. Žádná výjimka. Dokonce rodiče sousedovic holky,zakazovali aby se mnou kamarádila, že prý jsem uhranula jejich kozu. Přestala mít mlíko. No, děděček se šel kouknout na tu kozu a div smíchy neumřel. Ona ta koza totiž čekala kůzalta :-) To jen pro úsměv, jak i dospělí dokážou být hloupí.
          Zlý úmysl v tom nevidím.
          Datum: 25.6.2012   
          Autor: paprsek   
  • Re: Život...
    kazdy clovek s nejakym handicapem si zvykne na ten svuj handicap a nikdy by nemenil.. kdysi jsem se bavila s klukem na vozicku a ten prohlasil, ze bude radsi na vozicku, nez aby neslysel..
    Datum: 19.6.2012   
    Autor: merlouska   
    • Re: Život...
      Jj, to je na lidech zajímavé, že. Jak si zvyknou i na to špatné.
      Datum: 20.6.2012   
      Autor: demon   
      • Re: Život...
        Pravda, člověk v sobě dokáže najít sílu, zvyknout si na "své" postižení...

        A málokterý film, nám dokázal přiblížit problémy, které doprovází zdravotně postižené. Např. jako známý film "Bohem zapomenuté děti".



        O slepotě stojí za to vidět film "Na první pohled" (At First Sight, 1999).


        Ani knih moc není. Mě zaujala kniha „Poselství od protinožců" (Marlo Morganová). Kniha je o tom, jak civilizovaní lidé vidí domorodé kmeny v Austrálii. Jak je snadné si myslet, že je někdo primitivní. To tady nemíním jako zlomyslnost. Říkám, že ve světě se dějí věci dobré i špatné a to, co považujeme za primitivní, takové nemusí vždy být. U nás třeba znakový jazyk hluchoněmých a svět neslyšících, kteří ho považují za svůj rodný jazyk. Ne nadarmo se říká, že kdo chce umět cizí jazyk, umí ho dobře až tehdy, když v něm začne i myslet. To samé platí i pro ZJ. Není tak primitivní, jak se jeví.

        Datum: 22.6.2012   
        Autor: Prousi   
        • Re: Život...
          1.) Absolutně nechápu ten odstavec o kvalitách ZJ - proč se nám sem podsouvá, když nesouvisí s tématem diskuse. A není to poprvé - tento styl odklánění směru debaty!

          2.) Na handicap si člověk nezvykne nikdy - ale musí se s ním psychicky vyrovnat a naučit se s ním žit.

          Abych nebyla obviněna z učitelského přístupu - budu psát jen o sobě: od mládí jsem vedena velmi prakticky a nerozmazlována. Bylo mi řečeno: život je tvrdý a ty hluchá - nikdo se s tebou mazlit nebude a pomoc najdeš spolehlivě na konci své ruky. Jak si usteleš, tak si lehneš.

          Handicap mne odděloval od informací - tak jsem se zaměřila tím směrem: vzdělávání, získávání informací a především přizpůsobením slyšící společnosti: snažila jsem se jim rozumět.

          Handicap jsem tak "odstavila" - jako by nebyl. Není mým pánem - neovládá můj život jako u většiny SP, kteří o ničem jiném také mluvit neumí a jsou jeho otrokem atd.

          Za největší štěstí považuji to, že - přes ten nejtěžší sluchový handicap kterým mne osud obdařil - neovládá on mne - ale zvládám ho natolik, že jsem v dnešní moderní době naprosto nezávislá a soběstačná.

          Datum: 23.6.2012   
          Autor: Paradise   
          • Re: Život...
            Paní Cenzura z Ráje síry

            Má pro všechno míry

            Sochu si staví velikou

            Neb vzorem se cítí být

            S duší od síry děravou

            Předvádí dobrotu falešnou

            Však bez krutosti neumí žít

            Datum: 23.6.2012   
            Autor: Prousi   
            • Re: Život...
              Prousi, ach Prousi... jak chameleon si názor mění,

              nemám už proto jiné vážné vysvětlení:

              Jestliže někdo závistí se unést dává,

              když u někoho velkou práci a dřinu uviděl,

              své vlastní vnitřní bohatství tím vyčerpává,

              jako kdyby tím i sám sobě záviděl.

              Vzorem nechci být - sochu si nestavím.

              když mládí se ptá - jen s láskou ráda povzbudím!

              Datum: 23.6.2012   
              Autor: Paradise   
              • Re: Život...
                Závidět netřeba

                Co jen slovy je

                Paní sebestředná

                Datum: 23.6.2012   
                Autor: Prousi   
                • Re: Život...
                  Jasně,

                              závidět netřeba - co jen slovy je........

                  Zdali u mne ? To spíš u tebe!

                  Jaká jsem -

                                 neznáš mne a jestli sebestředná?

                  Do toho ti stejně houby je!

                  Datum: 23.6.2012   
                  Autor: Paradise   
        • Re: Život...
          Film "Bohem zapomenuté děti" pro slyšící zajímavý.
          Pro mne (jako neslyšící!!) nic moc. Spíš přehnaný. Jako skoro každý film, aby si na sebe později vydělal co do něj investovali. Ale ráda se na něj podívám zas ;-). Kvůli hercům jak ne-dokázali hrát přesvědčivě. Film mi připadá jako návod, jak a kterou cestou by se ne-měli v životě neslyšící ba a učitelé vydávat :-). Jedině herečka jako matka neslyšící dcery zahrála přesvědčivě.

          Jenže Limau píše o svých pocitech, se ptá na náše pocity, myšlenky apod. Toho TADY se držet.
          Kdo tady říká, že ZJ je primitivní? Co podsouváš co s původním tématem nesouvisí.

          Datum: 23.6.2012   
          Autor: paprsek   
          • Re: Život...
            V příspěvku Limau nevidím žádnou otázku. Vybízí nás pouze k zamyšlení.To je ŽIVOT .

            ŽIVOT (stejně jako myšlenky a pocity) je široké téma. Když se tématu chopí člověk, jež se stylizuje do podoby dozorce, a který zde rozhoduje, o čem se zde smí/nesmí psát, pak tu není místo pro diskusi, ale prostor pro likvidaci nepohodlných. Paradise se znelíbilo, že jsem připojila k úvaze ZJ, a přesto, že jsem upozornila, že se nejedná o zlomyslnost, vybrala si tento bod k tomu, aby mne „vykopla“. Ještě že ne až do Austrálie . Zmínku o knize přehlédla, páč se ji nehodila do krámu. A to se tady „paním dozorkyním“, které ví všechno nejlíp, a mluví tu s diskutujícími jako s dětmi, nelíbí

            Sem tam tu „poslušné“ diskutéry pomáznou medem, aby měly koho poučovat, kárat, usměrňovat. Zcela opomíjejí, že mluví s dospělými lidmi.

            Limau se nad ŽIVOTEM „jednou“ zamyslela na lavičce vedle slepého chlapce, já tu „jednou“ u filmu, tu „jednou“ nad knihou. Nad ŽIVOTEM se všichni zamýšlíme mockrát a v různých situacích. A mě prostě „jedna“ kniha přivedla k úvaze, jaký ŽIVOT je v našem civilizovaném světě „určován“ nejhůře SP postiženým. O tom, že je ZJ považován za primitivní, i to, jak je opovrhováno ŽIVOTEM hluchoněmých i jejich ZJ, se na tomto webu lze dočíst v různých příspěvcích.

            Paprsku, bez tvého „světla“ bych z příspěvku Limau nepochopila, co je ŽIVOT a jakými myšlenkami a pocity se mám (ne musím!) zabývat. MALÁ DOMů - si nech pro tvé potomky.

            Paradise, bez tvého poučení, že na handicap si člověk nezvykne NIKDY, bych NIKDY nepochopila, že ani handicapovaný člověk nemusí následovat, „vyježděné koleje“, ale je člověkem s právy na vlastní názor a kvalitní ŽIVOT.

            Datum: 25.6.2012   
            Autor: Prousi   
            • Re: Život...
              Piš si co chceš, jak je ti libo - nikdo tě neomezuje. Ale už jsi opravdu otravná s tím svým ZJ, nacpeš ho doslova do každé kategorie příspěvků - jak jen můžeš! A nejsi korektní - jednou tak a pak onak!

              Proč nezaložíš speciální diskusi: ZNAKOVÝ JAZYK?

              Můj názor na to téma - viz:

              http://www.neslysici.cz/diskuze/index.php?id=14890

              A proč sis z mého příspěvku vybrala jen bod 1.) a nekritizuješ bod 2.) - tím dokazuješ jak jsi objektivní!

              NEBUĎ VZTAHOVAČNÁ a zakomplexovaná!Nikdo ti tady neubližuje, nevykopává, nedozoruje tě, nepoučuje atd. Jen píšeme, jak nám zobák narostl a život naučil víš.

              A jestli jsi v životě něco dokázala, máš být pak na něco hrdá a takových lidí si všichni váží byť jsou hluchoněmí. Takových lidí znám dost.

              Datum: 25.6.2012   
              Autor: Paradise   
              • Re: Život...
                To je na mě?
                Datum: 25.6.2012   
                Autor: Limau   
                • Re: Život...
                  To Limau: ne, tebe se to netýká.  To je reakce na příspěvek Prousi a vztahuje se souhrnně na všechny její diskusní příspěvky osobně zacílené na mne.
                  Datum: 25.6.2012   
                  Autor: Paradise   
              • Re: Život...
                Tak, tak, Paradise, když s tebou někdo nesouhlasí, hned je vztahovačný a zakomplexovaný. Tvá oblíbená objektivní a korektní slovíčka. Co kdyby ses pro změnu zamyslela nad tím, čím jsi otravná ty!? Určitě by ti prospělo, kdyby sis sama tvoje starší příspěvky přečetla znovu. Já nepotřebuji tvá doporučení, tvé usměrňování, a už vůbec ne nevyžádané rady. Na „bodíky“ si odpovídáš věčně omílanou sebechválou v různých diskusích taky sama. Mě zajímá názor na ŽIVOT ve vztahu k jinému postižení. S tím sem přišla Limau, a toho se týkal můj první příspěvek v této diskusi. Mimochodem, ani jsem ho neadresovala tobě. Když ti neseděl, nemusela jsi ho kritizovat, ale ty jsi neodolala, aby sis do mne nerýpla. Svůj názor jsem už řekla, pleteš si tu dospělé lidi se skákacími žabkami.
                Datum: 25.6.2012   
                Autor: Prousi   
                • Re: Život...
                  ....když s tebou někdo nesouhlasí, hned je vztahovačný a zakomplexovaný. Tvá oblíbená objektivní a korektní slovíčka....

                  Všechna použitá velice zřídka! Ale to více autorů vědět nemůže......Výraz: komplex méněcennosti na tomto webu mnou použit poprvé!

                  Já nepotřebuji tvá doporučení, tvé usměrňování,

                  Zde nikdo není učitelem ale je jen diskutérem - na to zapomínáš a sama poučuješ.

                  Na „bodíky“ si odpovídáš věčně omílanou sebechválou v různých diskusích taky sama.

                  Myslíš? Postrádá to všechno logiku, ale nevadí, aspoň se ti ulevilo. Jen tak dál.

                  Bodem č. 2 jsem jen chtěla Limau říci, že sluchový handicap se skutečně zvládnout dá - i pak doložit na dalších lidech. 

                  Tvůj příspěvek mne pobavil i přes neustálou kritiku mé osoby - konečně jsem se dočkala, že bez jisté "reklamy" na......

                  Zajímavá diskuse pro Limau:

                  http://inscape.blog.cz/0901/diskuze-1-1 … i-hluchota

                  A na závěr:

                  Zamysleli jste se někdy nad tím, že zatímco slepci v lidech vzbuzují lítost, opakované nedorozumění s hluchým člověkem má za následek spíše podráždění? Položili jste si otázku, proč proroci bývají často slepí, ale málokdy hluší? Pokud ne, tak za vás tak již učinil hrdina knihy Davida Lodge Nejtišší trest.

                  Datum: 26.6.2012   
                  Autor: Paradise   
                  • Re: Život...
                    Paradise, logiku postrádá, co ty považuješ za diskusi...

                    Užij si své nadřazené tuposti. Jestli se v českém jazyce někdy naučíš i přemýšlet, nakonec možná pochopíš, proč je tento web pro neslyšící ostudou

                    Datum: 26.6.2012   
                    Autor: Prousi   
                    • Re: Život...
                      Zloba bývá vtipná, to ale neznamená, že je inteligentní.

                      Ostudou?

                      V nebi je sice jako v ráji - ale mnohem lepší společnost je v pekle.

                      Datum: 26.6.2012   
                      Autor: Paradise   
                    • Re: Život...
                      Kdybych si myslela, že tento webík je ostudou neslyšících, tak by jsem nepřispívala.
                      I nelogické diskuse mohou ke smysluplnosti nasměrovat.
                      Ono to chce trpělivost, toleranci k jiným názorům.
                      No, kolikrát to nejde, že? :-D
                      Datum: 26.6.2012   
                      Autor: paprsek   
            • Re: Život...
              S tvým názorem celkem souhlasím, je to hezky napsané.
              Datum: 25.6.2012   
              Autor: Limau   
            • Re: Život...
              Nechápu tvé výpady. Ale piš dál, snad je jednou pochopím.
              Datum: 25.6.2012   
              Autor: paprsek   
            • Re: Život...
              Už jsem ti napsala, abys psala povídku či román. Máš totiž na víc než na výpady. Myslela jsem to vážně. Jestli jsem tě tím uvrhla do přecitlivělosti a depresí - sorry.
              Hvězdy ASI každému nalajnovaly osud, ale je v našich rukou, aby jsme se vymkli a nalajnovali si svůj život sami.
              Datum: 25.6.2012   
              Autor: paprsek   
              • Re: Život...
                Paprsku, nemusíš se omlouvat. Já si své "přecitlivělosti" vážím a v depresích se neválím. Na něco takového nemám čas a se svým životem a kreativitou si vím rady sama. Pravda, dokážu být ironická, a to pak dávám lidem pocítit jejich vlastní hořké kapky.
                Datum: 26.6.2012   
                Autor: Prousi   
                • Re: Život...
                  Tak milá Prousi využi své poetické střevo a dej se do toho psaní rádi budeme
                  Datum: 26.6.2012   
                  Autor: Sepie   
                  • Re: Život...
                    Sepie... Hlavně jestli sama víš, do jakého hejna patříš...

                    A radami radši neplýtvej. Zakrátko z tebe může být druhá Paradise

                    Datum: 26.6.2012   
                    Autor: Prousi   
                    • Re: Život...
                      Jak si tak čtu vaše příspěvky, je to smutné, ale asi musím říct, že bude lepší se na tomto webu nezdržovat a mezi neslyšícími se nezdržovat ani na internetu a vrátím se do stejné pozice ve které jsem byla dřív - mezi slyšícími a bez neslyšících (byť jen na internetu) a důvod pro to mám jednoduchý. Zdá se mi, že neslyšící kolem sebe hrozně kopou, jsou kritičtí, připadají si, že tím, že neslyší se jim svět zhroutil, že nemá cenu a jsou zvláštní celkově vubec. Tuhle jsem si psala s jedním neslyšícím člověkem, který mi celou dobu jen psal jak je to hrozné, mě kritizoval, že když mluvím, že ve světě neslyšících nemám co dělat a vlastně mě zavrhl a už mi nenapsal a takových lidí jsem zažila hodně. Takže mnou vlastně pohrdá společnost neslyšících lidí :) A to jsem sama neslyšící, mám praktickou hluchotu, ale pojem "neslyšící" nepoužívám. Řeknu jen, že blbě slyším, protože mluvím. Tak se mějte všichni hezky a užijte si to tu ..............
                      Datum: 26.6.2012   
                      Autor: Limau   
                      • Re: Život...
                        Smutný - ale pravdivý postřeh mladého člověka o současných vztazích mezi sluchově postiženými:

                        ......který mi celou dobu jen psal jak je to hrozné, mě kritizoval, že když mluvím, že ve světě neslyšících nemám co dělat.....

                        ......takových lidí jsem zažila hodně. Takže mnou vlastně pohrdá společnost neslyšících lidí.....

                        Nejenom pohrdá ale také závidí! Protože jsi se dokázala adaptovat na ztížené životní podmínky s handicapem.

                        Dříve se neslyšící pomocí školství dokázali komunikačně adaptovat, v současnosti se stali i přes technický pokrok komunikačně nepřizpůsobiví. Naštěstí jejich počet dík lékařům klesá.


                        Datum: 26.6.2012   
                        Autor: Paradise   
                      • Re: Život...
                        hmmm, taky pohled na neslyšící. Nastavéné zrcadlo ;-/
                        Datum: 26.6.2012   
                        Autor: paprsek   
                      • Re: Život...
                        a uprimne .. ja mam z tohohle tady stejny pocity jako Limau, protoze to, co se tu v posledni dobe deje (hlavne debaty mezi 3P) naprosto nechapu a nepobiram.. a proto se ani nevyjadruju. Ale Limau naprosto chapu a souhlasim s ni.
                        Datum: 26.6.2012   
                        Autor: merlouska   
                        • Re: Život...
                          Překvapující, že tu na můj komentář není nějaká negativní reakce. Ale vážně je lepší od světa neslyšících distancovat a žít si svůj život. Asi vážně jenom závidí, že mluvím a k tomu já dodám jen to, že to fakt nebylo lehké, stálo mě to mnoho úsilí na několik let, ale přineslo to ovoce. Ti kdo nemluví, zkuste to, nikdy není pozdě začít se učit mluvit.
                          Datum: 26.6.2012   
                          Autor: Limau   
                          • Re: Život...
                            Limau, něco se ti plete. Ti nemluvící neslyšící, co by ti měli podle tebe závidět, sem totiž téměř vůbec nechodí. Těch pár, co se tu občas ukáže, prchá ke svým znakujícím SP... Diskutovat se tu nedá, je k tomu třeba víc, než jen umět česky...
                            Datum: 26.6.2012   
                            Autor: Prousi   
                          • Re: Život...
                            Proč myslíš, že ti závidíme, že mluvíš? Podle čeho usuzuješ, že třeba já ne? Nebo Merlouska, Sépie(vybrala, protože jsem je viděla)? Protože nemáme vyslovnost jako hlasatelka Mirka Čejková?
                            Nebo protože taky znakuji a docela s chutí?
                            Ale mluvíme :-).
                            I nás to stálo a pořád stojí úsilí se zapojovat do slyšící společnosti. To bude celý život usuzuju podle sebe. S tím já zatím nemám problém. Za ty ostatní nemohu mluvit, ale jsou asi na tom líp. Merlouska s KI určitě.
                            Tady bejvá diskuse kolikrát blbě vedená, zbytečně ostrá výměna názorů. Zavádějící.
                            Na jiných diskusích to není o moc lepší. Stačí se začíst pod kterýkoliv článek v IT novinách a to tam píší slyšící :-)
                            Datum: 26.6.2012   
                            Autor: paprsek   
                          • Re: Život...
                            ono zalezi hodne na tom, mezi jake sluchove postizene se dostanes .. nejde delit lidi na slysici a neslysici, lepsi jsou kriteria "da se s nima bavit" a "neda se s nima bavit" .. a obe dve skupiny jsou zastoupeny mezi slysicimi i sluchove postizenymi :) neni uplne dobre se apriori zrict vsech neslysicich jen proto, ze jsi zrovna narazila na "spatny vzorek", staci trocha trpelivosti a urcite narazis i na ty, kteri jsou fajn a se kterymi si budes mit co rict..

                            ja sama jsem se mezi ostatni sluchove postizene dostala taky nejak zhruba ve tvem veku, predtim jsem byla vyhradne mezi slysicimi (kdyz nepocitam rok ve skole pro SP v 5 letech), zacalo to pomalu a postupne na internetu a posleze jsem si nejakou tu malou sit prima kontaktu vybudovala, s nekterymi se vidam i v realu a nelituju toho.. nekdy to naopak cloveku i neco da..

                            Datum: 27.6.2012   
                            Autor: merlouska   
                      • Re: Život...
                        Vzpomínám si, jak jsi tu před nějakým časem psala, že je máš deprese ze slyšících. A teď zase ohnuješ nos na neslyšící. Překvapuje mě to, ale z toho je vidět, že toho o životě ještě víš moc málo. Sám jsem kdysi býval taky takový, ale pak jsem zjistil, že to není o škatulkování, ale jen o jednotlivých lidech. Jak se na Tebe koukám, nejlíp by Ti asi seděla společnost nedoslýchavých (kam řadím i lidi s KI) nebo ohluchlých, podobně jako vyhovují mně. Je ovšem jen na Tobě, zda se k nim budeš chtít přidat. Nejspíš se budeš proti tomu ohrazovat a nebudeš se mnou souhlasit, ale věř mi, že je tomu tak. Ani nevím, jestli jsi se vůbec někdy osobně setkala s člověkem, který by měl podobný osud jako Ty. Asi ne, co? Navíc nedoslýchavých je více než neslyšících, umějí dobře mluvit i psát česky, ZJ většinou nepoužívají a nikdy primárně jako hlavní řeč, žijou mezi slyšícími a mají mezi nimi kamarády a tak nejsou bohužel tolik vidět.
                        Datum: 28.6.2012   
                        Autor: demon   
                        • Re: Život...
                          Hezky napsáno. I já jako neslyšící je taky vyhledávám spíš než ty radikální neslyšící.
                          Datum: 28.6.2012   
                          Autor: paprsek   
                    • Re: Život...
                      Sepie... Hlavně jestli sama víš, do jakého hejna patříš...A radami radši neplýtvej. Zakrátko z tebe může být druhá Paradise
                      Datum: 26.6.2012   Autor: Prousi
                      Nedávám rady a bylo to myšleno v dobrém smyslu.
                      Přirovníní k jinému nicku je dost iritující a tak raději zachovej klid a mrkej i na jiné vlákna. (není to rada, ani povinnost).
                      Datum: 29.6.2012   
                      Autor: Sepie   
                      • Re: Život...
                        "Nedávám rady a bylo to myšleno v dobrém smyslu."

                        No to víš, Sépie, věřím, že ti hořká kapka nechutná, mně zase nezní libě "poetické střevo" (to má blíže ke kanadskému žertíku, než k dobrému smyslu) a pokud tobě ano - proti gustu žádný dišputát.

                        A definuj si, co znamená NEdávat rady. Mám, pro někoho, dost nepříjemnou schopnost - dokážu se do myšlenek vcítit. Takže přeloženo, mohla jsi hezky česky napsat "vypadni, tohle vlákno (vlastně celý tento web) není pro tebe". Ale nestarej se. Také se dokážu sama rozhodnout co chci a nechci.

                        Datum: 29.6.2012   
                        Autor: Prousi   
                        • Re: Život...
                          Působivé komentáře...
                          Datum: 1.7.2012   
                          Autor: Limau   


Redakce Neslysici.cz si vyhrazuje právo bez upozornění smazat příspěvky,
které obsahují vulgární výrazy, urážky nebo reklamu.
Příspěvky vyjadřují výhradně názor čtenáře (autora příspěvku), nijak nevyjadřují názor redakce ani provozovatele Neslyšící CZ.
Nejsou nijak upravovány ani moderovány, ale pokud budou v rozporu se zákony ČR, budou smazány.